torstai 25. lokakuuta 2007

Syys"lomalla"

Syyslomaviikko on mennyt aika pitkälti työn merkeissä, niinkuin toivoinkin. Olen saanut jopa kaksi korttia maalattua (kahdeksan pitäisi olla valmiina maanantai aamuna). Ja tonttuja olen myös vääntänyt, mutta vielä ei voi sanoa että urakalla.

Ulpukassa ollessani olen taas tavannut hurjan mielenkiintoisia asiakkaita ja käynyt hyviä keskusteluita. Mm. eilen kaupassa kävi nuori nainen, joka valmistaa viikinkipunoksia, joista sitten juttu lähti aivan uusille urille ja höpöttelimme kaupassa tunnin ajan kaikesta käsityöläisyydestä viikinkiaikaan. Sain häneltä myös hyviä myyntipaikkavinkkejä, joten täytyy toivoa että vielä joku rako olisi auki ennen joulua että voisin lähteä kokeilemaan.

Olen jo toimittanut muutamiin paikkoihin tonttuja, ja nyt todella tuntuu siltä että hukun kohta tontuarmeijan hyökkäykseen! En uskalla laskea, kuinka monta tonttua minun pitäisi valmistaa kaiken kaikkiiaan täksi jouluksi, mutta varovainen arvaus on että 250-300 pikkutonttua, reilu sata isompaa tonttua ja lisäksi jouluikkunan kaverit(jota muuten en ole vielä ehtinyt alkaa toteuttamaan, mutta suunnittelin viime yönä unissani todella tehokkaasti!)Huhhuh! Aika paljon siis.

Sitä suuremmalla syyllä kaikki aika mitä olen kotona tällä viikolla viettänyt on mennyt siivoamiseen, järjestelyyn ja puunaamiseen. Tiedän, että tästä lähtien kaikki aikani tulee olemaan todella tiukilla jouluun asti. En varmaan ehdi siivoamaan kotona kun ensi vuonna seuraavan kerran, joten toivon hartaasti, että tavarat pysyvät paikoillaan ja välillä voi kuljettaa imuria huomaamattaan ilman suurempia esisiivouksia.

Sunnuntaina kasvivärjäilyn ohessa valmistan lehtijuttusarjan 2 ensimmäista koristetta, jotka sitten kuvaamme lehteä varten.

Ja sopivasti viisaudenhammasta alkoi kivistämään ihan vimmatusti, tämäkin vielä!!

Ei kommentteja: