perjantai 14. maaliskuuta 2008

Oi tätä voittajafillistä!

Ah ja voi ihanuutta, se loppui tällä erää! Migreeni siis :) Keskiviikkona vedin lorujumpat aika huterasti (sain anteeksi kuitenkin) ja käveltyäni vielä illalla kylmässä tuulessa tunnin ystäväni kotiin yöksi, oli särky tipotiessään. Mutta miksi siis en saanut yöllä nukuttua? Miten turhauttavaa. Vuoronperään jompi kumpi käsi puutuneena pyörin sängyssä yrittäen löytää hyvää asentoa. En voi käyttää tyynyä koska mun niska kipeytyy siitä... Viime yönä nukuin kuitenkin, ihanaa!! Nyt mulla on koko perjantai-ilta edessä ihan itselleni vaan, luen varmaan Harry Potter and the Deathly Hallowsin loppuun vielä ja saatanpa katsoa jonkun tyttöjen leffan!

Eilen koulussa tuli ensimmäistä kertaa kummallinen tunne vastaan:"Mä en pysty kertakaikkiaan enää syömään tätä ruokaa, en pysty!" Mulle ei ikinä ole käynyt noin! Aina olen syönyt lautasen tyhjäksi ja leivät pois. Tänään kävi sama toisen kerran. Ei ollut mikään paha olo, tuli vaan stoppi ihan yllättäen. Kummallista.

Ai niin! Kävin myös ostamassa 40 €:llä kasvojen ja hiustenhoitotuotteita, etten nyt ihan jää hunningolle itse. Toivottavasti ostin oikeita tuotteita...Iho on rauhottunut vähäsen, mutta tää on kuitenkin vaan väliaikaista ja hormoonit pamahtavat päälle taas kohta :D
Niin ja yritin katsella itselleni niitä äitiys/imetysliivejä, mutta ei oikein ollut. Sokoksella sanoivat, ettei mun kannata vielä ostaa sellaisia. Mutta toisaalta minä olen sitä mieltä, että imetyksen jälkeen mun tisseistä ei ole mitään enää jäljellä, eikä himokokoisille kalliille liiveille ole enää mitään käyttöä sen jälkeen. Niin eikö olis järkevää ostaa ne nyt ja käyttää pari vuotta. Olis mun mielestä! Pitää käydä katsomassa vielä henkkamaukalta sellaista toppimallista, jos niillä vaan PLIIS olis mun kokoa. Paitsi miten se toppiosa sitten käyttäytyy kun masu on jättiläinen? No, pitääpä miettiä vielä tovi tuota liiviasiaa.

Mun pitäsi ehkä ruveta suunnittelemaan kaason asuani elokuun lopulle sijoittuviin veljeni häihin, 8:lla kuulla silloin, voi tsiisös että mä olen sitten iso! Kuolen nauruun nyt, mutta voi olla ettei silloin naurata enää yhtään turvonneiden jalkojen ym. kanssa.

Perjantai ilta kutsuu!

Ei kommentteja: